Wednesday, June 3, 2009

ARGHHHH~!!!!

Hurmm..lama tol aku tak tulis dalam diari online nih..yer lah, macam yang aku cakap dulu, aku prefer old fashion daripada benda2 online nih..huhuhuhu~!!!

Nak mula camna ek..Kalau tengok title..aku ala2 tension jer kan..?? Tapi aku susah nak tunjukkan ketensionan aku kat orang luar especially kepada kawan2 aku..sebab aku jenis yang suka pendam2 kot..bak kata seorang kawan aku..aku ni macam Gunung Berapi Karatoa..sekali meletop abes satu KL nih..huhuhuhu~!!

Tapi, nak kata aku tension sangat pon tak..sebab ada seseorang yang sentiasa buat aku happy jer memanjang..bak kata kawan aku yang satu lagi..aku tak jadik nak marah2 sebab muka dia comey lotey..katanya lah~!! aku tengok biasa2 jer..ops~!!

Bulan 6 ni gak sebenarnya bulan yang agak busy..(hurmm busy2 pon sempat jugak gi clubbing sana sini..) sebab ada projek terbaru yang sedang aku usahakan. Insya-Allah kalau berjaya..Alhamdulillah lah..ada rezeki lebih, aku boleh belanja korang semua..hehehe~!!

Aku rasa setakat ini dulu kot aku merepek dalam diari yang satu nih..sebab kepala aku sebenarnya masih pening2 lalat gara2 ting tong over semalam..

No comments: